همکاری، مشارکت و تأمین

سرمایه‌گذاری « ثابت و در گردش » در حوزه « صنعت، معدن و تجارت » و « خدمات » و…

راهکارها و بستر ایجاد شده در راستای استفاده بهینه و پیشرفت‌پذیر در سیستم فعالیت‌های بازرگانی شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت منجر به آمادگی این شرکت در جهت انجام سرمایه‌گذاری‌های حتی کلان و بلند مدت در قالب‌های « ثابت، در گردش و… » در حوزه‌های صنایع، معادن، تجارت، خدماتی و حتی ساختمان و… گردیده است. سرمایه‌پذیران با عقد انواع قرارداد من‌جمله « مشارکت، تأمین و یا… » با شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت و استفاده از سیستم فعالیتی این شرکت در زمینه‌های بازرگانی، با تقاضای مورد نیازشان بابت عرضه محصول نهایی خود روبرو خواهند شد که تنها یکی از نتایج این امر است.

معاوضه و تهاتر

نوسانات نرخ ارز و ارزش ریال، تغییرات لحظه‌ای قیمت مایملک و نیاز بازار به شیوه‌ای پایدار برای انجام معاملات تجاری باعث آن شد که شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت با بهره‌گیری از مدل‌های جهانی، راهکاری نوین برای پاسخ به این موضوع، ایجاد کند. این راهکار، شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت را قادر می‌سازد که با تلفیق فعالیت‌های تجاری و بازرگانی خود، همچنین استفاده از پتانسیل و بستر ایجادشده به واسطه سرمایه‌گذاری‌های فعلی و آتی این شرکت در حوزه‌های « صنایع، معادن، تجارت، خدمات و… »، شیوه‌ای پایدار برای انجام معاملات و گردش اموال که متناسب با نیاز متقاضیان بابت « انجام معاوضه و تبدیل به احسنت نمودن انواع دارائی‌های منقول و غیرمنقول خود، بدون دخالت ارز و ریال » است، تحت قرارداد تیپ « صلح مُعَوَض » به ایشان ارائه نماید.

سرمایه‌گذاری غیرنقدی

با توجه به تقاضاهای پرشمار برای دریافت سرمایه و وجود پتانسیل (منطبق با اساس‌نامه و آئین‌نامه هویتی و فعالیتی) شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت برای تزریق سرمایه به بازار، این شرکت به دور از هرگونه بهره و یا ربا، با شرایطی کاملاً توافقی نسبت به تضامین، مدت، نحوه، شکل و میزان سرمایه، اقدام به واگذاری سرمایه مورد نیاز به متقاضیان می‌نماید. این نوع سرمایه هیچگونه تأثیرپذیری از نوسانات شدید نرخ ارز و ارزش ریال ندارد و در آینده نیز نخواهد داشت؛ همین موضوع باعث شده که ارزش مادی سرمایه‌ی دریافتی توسط سرمایه‌پذیران از شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت، تغییر نکند و متضرر نگردند.

خرید نقدی

در قرن بیست و یکم هم کماکان درخواست برای انجام معاملات خرید و فروش اموال و دارائی‌ها به شکل کلاسیک و سنتی خود وجود دارد و شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت از این موضوع چشم‌پوشی نکرده است. شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت با در نظر داشتن چارچوب‌های فعالیتی و هویتی خود، راهکاری تحت قرارداد « صلح نقدی » را به متقاضیان ارائه می‌دهد که با تلفیق تمامی عناوین کاری این شرکت ایجاد و در دسترس قرار گرفته است؛ استفاده از بستر ایجاد شده توسط سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده توسط این شرکت، تبادل و معاوضه، بازاریابی و حق‌العمل کاری تنها بخش کوچکی از پروسه‌ای است که برای ارائه این نوع راهکار به متقاضیان توسط شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت، انجام می‌پذیرد.

فعالیت‌های اقتصادی ما و بازتاب آن‌ها در رسانه‌های خبری

برای مشاهده خبرها بر روی لوگوی رسانه‌ها کلیک کنید